Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлика в ангренажите на 1,8 CF2 и 1,8 CF3

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
    отхлабваш и двете колелета и петите лягат идеално
    Това го провехме и двете колела се разхлабват но след като се стегне и опъне ремъка и се напрявят няколко оборота на изпускателния вал имаше много малко разминаване петатаж не лягаше идеално което не можеше да се оправи от луфта на колелото в шпонката няколко пъти пробвахме прехвърляхме зъб но тогава работата отиваше съвсем на кино.
    Птосто незнам дали разликата при тези двигатели е само диаметъра на водната помпа и дължината на ремъка или дължината на ремъка е променена защото орлките и водната помпа са с променени места спрямо ЦФ-2
    Но както и де е като ги сменям ше сменя всичките включително и водната помпа с такива каквито тярбва да са.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
      Това го провехме и двете колела се разхлабват но след като се стегне и опъне ремъка и се напрявят няколко оборота на изпускателния вал имаше много малко разминаване петатаж не лягаше идеално което не можеше да се оправи от луфта на колелото в шпонката няколко пъти пробвахме прехвърляхме зъб но тогава работата отиваше съвсем на кино.
      Птосто незнам дали разликата при тези двигатели е само диаметъра на водната помпа и дължината на ремъка или дължината на ремъка е променена защото орлките и водната помпа са с променени места спрямо ЦФ-2
      Но както и де е като ги сменям ше сменя всичките включително и водната помпа с такива каквито тярбва да са.
      От обяснението ми стана ясно че наистина ти трябва читав майстор
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        Братле, какво значение има колко е дълъг ремъка и с колко зъбие е. Щом стъпката на зъбите е една и съща нямаш грижи с ремъка. Няма значение колко ти е голяма водната помпа и къде се намира. Наистина трябва читав майстор дето вика Бобо. Ама аз до колкото знам ти сам си я зацепваш или? Да не би петите да са някво менте?
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Петите са си добре ама този път гмт ще е на индикатор да видим дали ще стане предния път беше по белега на маховика ама там завизи малко от къде точно поглеждаш.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Петите са си добре ама този път гмт ще е на индикатор да видим дали ще стане предния път беше по белега на маховика ама там завизи малко от къде точно поглеждаш.
            Никога не съм гледал белези аз. То и на малката шайба има белег и си съвпада точно с индикатора като меря.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Ебаси ремъка с 166 зъба дойде къс и сложихме ремък 168 зъба отиди да го разбереш ся какъв трябва да е.
              Освен ремъчните шайби на разпределителните валове да са и те различни и да са с различен брой зъби. Ама няма как да сравня.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                Ебаси ремъка с 166 зъба дойде къс и сложихме ремък 168 зъба отиди да го разбереш ся какъв трябва да е.
                Освен ремъчните шайби на разпределителните валове да са и те различни и да са с различен брой зъби. Ама няма как да сравня.
                Ремъчните шайни на валовете трябва да са точно с два пъти повече зъби от на коляновия вал. Това не го отдавай на съмнения Aз съм със 168 зъба ремък на CF2 и помпа с диаметър 71 мм.
                Last edited by oem; d.m.y г., 22:57.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Ремъчните шайни на валовете трябва да са точно с два пъти повече зъби от на коляновия вал. Това не го отдавай на съмнения Aз съм със 168 зъба ремък на CF2 и помпа с диаметър 71 мм.
                  Да бе верно че няма как да е с различен брой зъби не бях се замислил. Значи ремъка 166 зъба идва къс независимо с коя помпа е разликата им е малка за CF-3 беше май 68 или 69мм не я измерих точно. Интересното е че на кутиите на двата ремъка пишеше че стават за 1,8 97-05г ама то много не може да се вярва.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                    Да бе верно че няма как да е с различен брой зъби не бях се замислил. Значи ремъка 166 зъба идва къс независимо с коя помпа е разликата им е малка за CF-3 беше май 68 или 69мм не я измерих точно. Интересното е че на кутиите на двата ремъка пишеше че стават за 1,8 97-05г ама то много не може да се вярва.
                    Ами аз съм със 168 зъба и 71мм помпа и пак е зор поставянето на ремъка, но все пак влиза. Със 166 обаче мисля, че няма да стане освен ако не е по-малък диаметъра на помпата.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Разлика в помпите има но е малка 2мм в диаметър което в радиус е 1мм влиянието което ще окаже е минимално а ремъка си влезе добре 168 зъба 166 нестигаше от никъде.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Разлика в помпите има но е малка 2мм в диаметър което в радиус е 1мм влиянието което ще окаже е минимално а ремъка си влезе добре 168 зъба 166 нестигаше от никъде.
                        68 мм е помпата на ЦФ3. 1,5 мм е в радиус, ама то не ти пречи, че си с по-дългия ремък. Щом се опъва добре...

                        Ти защо тръгна да я презацепваш? Сменяше ремък или нещо проблем имаше?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          68 мм е помпата на ЦФ3. 1,5 мм е в радиус, ама то не ти пречи, че си с по-дългия ремък. Щом се опъва добре...

                          Ти защо тръгна да я презацепваш? Сменяше ремък или нещо проблем имаше?
                          Дойде време на ангренажа направи 50к км а за опъването опува се чопчето си сочи точката а другия ремъкпо никакъв начин не може да стане.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Дойде време на ангренажа направи 50к км а за опъването опува се чопчето си сочи точката а другия ремъкпо никакъв начин не може да стане.
                            Еми щом всичко е наред
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment

                            Working...
                            X